Ioana Rață

ioana

Esti sigur ca ai timp pentru povestea ei?

S-a apucat de radio in 1992, pentru ca tatal ei ii promisese o pereche de blugi daca va avea curaj sa participe la un concurs de radio alaturi de colega ei de banca.

Concursul a inceput la ora 11.00 si s-a terminat la ora 21.00… pentru ea, deoarece nu avea curaj sa se prezinte in sala de concurs si a asteptat sa intre aproape toti candidatii…181.

Doar 11 castigatori au fost si printre ei si-a auzit si ea numele pentru prima data la radio!

Prezentator de evenimente, coordonator proiecte speciale radio, organizator evenimente, DJ atestat, realizator de programe, de zi, de noapte, de dupa amiaza, de dimineata, a trecut prin toate tronsoanele, dar cel mai mult si-a pus amprenta pe Iasi cu programul Dimineata cu Andrei si Rata, alaturi de Silviu Andrei, DJ-ul „pacatos” de la Un Show Pacatos, si zambeste mereu cand aude ca lumea se saluta cu acest titlu de emisiune in prezenta ei, nestiind ca ea este Rata.

A castigat in 2010 un concurs de voice over pe plan international si a devenit pentru un an de zile singura voce feminina vorbitoare de limba romana cu acces la pitch-uri pentru  companii internationale. A fost pentru un sezon vocea Juliei Roberts pentru brand-ul  Calzedonia.

A facut una din cele mai bune scoli de radio la Radio HIT alaturi si de Rick Murphy, manager Mad Dog Radio USA, a fost angajat si a devenit freelancer radio in 2003 pentru ca a crezut in radio-ul local, a facut proiecte radio si emisiuni inregistrate pentru mai multe radio-uri din Regiunea Moldovei si in 2011 a inceput sa lucreze pentru Radio ZU. Timp de 5 ani a facut o echipa excelenta alaturi de Ionut Durbaca si Radio Management, impreuna au facut un mix reusit intre vanzari si marketing radio, care au convins-o inca o data ca trebuie sa revina pe emisie.

In 2016, Impact FM i-a atras atentia si cu echipa potrivita, dupa 5 ani de lipsa emisie live, Rata s-a intors in FM LIVE pe Impact FM! La emisie se adauga o experienta din care au de castigat clientii locali, regionali si nationali, dar si ascultatorii care s-au bucurat de premii si informatii verificate, pentru ca Ioana nu este doar voce, ea face si vanzari si marketing radio.

Campanii ca Senzatie la distractie, au convins clientul national CIUC timp de 7 ani sa foloseasca mecanisme gandite de Ioana Rata cu aplicabilitate regionala pentru a ajunge targetat la consumatori.  Realizeaza campanii care pot fi cuantificabile pentru clienti si nu pune pret doar pe studii de piata.

Succesul ei ?

Nu uita de unde a plecat…la 15 ani era o adolescenta timida, care abia scotea doua vorbe, la 16 ani avea prima emisiune radio.

×