De ce recomand radio?!

De ce recomand radio?!

1
349
0
Saturday, 03 February 2018
publicmedia
  • Impact FM vizează publicul în mod eficient. Posturi diferite atrag ascultători diferiți. Astfel se  permite clienților și agenților de publicitate să vorbească selectiv cu grupurile țintă. Deoarece Impact FM are o structură regională și locală a radioului, brandurile își pot concentra activitatea eficient pe zonele cheie ale pieței.

 

  • Cei mai mulți ascultători ai Radio Impact FM sunt implicați într-o altă activitate, ceea ce înseamnă că atât clienții cât și agenții de publicitate pot ajunge la ascultători, la “puncte de contact” importante în timpul zilei – când se află în școală, la serviciu, înainte de a ieși într-o seară și așa mai departe. Cercetările arată că publicitatea este relevantă pentru ceea ce ascultătorul face ”acum”, în prezent.

 

  • Cercetările arată că radioul, împreună cu partea de cinema, au cel mai scăzut nivel de evitare a publicității. Oamenii rareori schimbă stațiile și, prin urmare, sunt disponibili pentru a asculta orice mesaj relevant, creativ sau interesant. Aceasta este o oportunitate excelentă pentru clienții și agenții de publicitate care doresc să se adreseze unor noi ascultători sau să le spună ascultătorilor existenți ceva ce nu știu.

 

  • Există studii privind multiplicarea gradului de conștientizare și arată cum radioul multiplică efectul televizorului. Efectul de multiplicare al radioului pare să provină din faptul că este doar un mediu audio și, prin urmare, stimulează o altă parte a creierului.

 

  • În același mod în care industria muzicală utilizează radioul pentru a câștiga difuzarea artiștilor și pentru a crea hit-uri, Impact FM creează, un sentiment de ubicuitate pentru branduri. Există două motive importante: în primul rând, deoarece anunțurile radio apar frecvent și în al doilea rând, deoarece ascultătorii au tendința de a oferi radio-ului un timp mare de ascultare (în medie 13 ore pe săptămână). Un brand cunoscut, într-un radio local poate crea o cotă de piață care poate strica orice raport al proporțiilor investiției în campanie versus rezultate obținute.

 

  • Radio-ul a fost întotdeauna un mediu puternic de Call To Action  și acest lucru este și mai adevărat într-o lume în care consumatorii accesează branduri prin internet. Studii online au constatat că radioul poate conduce navigarea prin marcă (direct pe site-ul unei mărci sau căutând o anumită marcă într-un motor de căutare), cu un procent de peste 52%.

 

  • Ascultătorii folosesc radioul din motive emoționale – pentru a-și păstra buna dispozitie, pentru a se opri de la a se simți plictisiți într-o mașină sau în timp ce fac treburi zilnice. Acest lucru îi determină pe ei să vadă radioul ca un fel de prieten și acesta este un context valoros pentru care un advertiser să apară în grila de programe Impact FM.

 

  • Majoritatea oamenilor ascultă radio pe cont propriu și vor avea propria experiență personală a producției, care nu este împărtășită cu alte persoane. Prezentatorii radio cultivă în mod activ această relație, astfel încât ascultătorii simt că li se vorbește în mod unic. Acest lucru înseamnă o oportunitate de publicitate puternică, ca atunci când, de exemplu, un prezentator de radio vorbește despre “prietenii noștri de la Compania X”, ascultătorul aude despre un prieten al unui prieten – și acest lucru are un efect puternic asupra apropierii unei mărci. Dar ascultătorul face diferența într-un interviu de ”e ceva de vânzare de la brand” și un interviu de ”e ceva important pentru ascultător”.

Impact FM Romania

Blvd. Carol I nr. 4 Clădirea Habitat et.3 cam. 310
tel: 021 98 11

0723224416
office@impactfm.ro

Cerere ofertă Impact FM: ioana.rata@impactfm.ro
Administrație Marketing: marketing@impactfm.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com