Dezvoltarea comunității locale

Dezvoltarea comunității locale

3
149
0
Wednesday, 13 February 2019
stiri

Iași Pe 25 februarie 2019 are loc lansarea ”Asociației magazinelor de proximitate La Băcănie”.

Proiectul LA BĂCĂNIE reprezintă soluția de sprijinire a dezvoltării micilor magazine de cartier, sub același brand. Principiul pe care il urmărim este o cunoaștere mai bună a producătorilor locali, creearea de noi locuri de muncă în interiorul comunității, rezultând un flux financiar constant în aceeași comunitate și, cel mai important, consolidarea comunității,  singura cale care are la baza o dezvoltare organică, autentică.

Suntem o „echipă de antreprenori locali cu experiență de peste 10 ani în domeniul vânzărilor pe piața FMCG( piața produselor de consum curent) și dorim să oferim comunității locale cunostințele și resursele acumulate. Rețeaua noastră include un număr de 25 de afaceri independente care dețin  30 de magazine de proximitate unite sub numele “Asociația magazinelor de proximitate La Băcănie”.

Pe parcursul celor aproape 3 ani de la inițierea proiectului, am oferit identitate unui număr semnificativ de mici magazine, având un numitor comun, am reușit să facem primii pași către o recunoaștere în comunitate. Am promovat consecvent producători locali, în același timp oferind clienților noștri produse de calitate la prețuri corecte. Am introdus pe piață produse de calitate sub marca proprie: lapte, cașcaval, ouă, smântână, sacoșe, hârtie igienică, prosoape de hârtie. Am desfașurat numeroase campanii de promovare, produse și concursuri cu ajutorul și prin intermediul partenerului nostru media, IMPACT FM REGIONAL. Ne-am implicat activ în viața comunității, oferind numeroase sponsorizări dintre care amintim: Festudis, atelierele “Micii meșteri din Copou”, Complexul Muzeal Moldova și suntem susținători pentru diferite proiecte pentru comunitate: Cardul Comunității, Susținători ai Serviciului Voluntar de Ambulanță Iași în proiectul “Cursuri de prim ajutor în școli”.

Ne propunem dezvoltarea bazei de date cu antreprenori locali, din domeniul comerțului, în vederea asocierii acestora sub brandul “La Băcănie”, ceea ce reprezintă o metodă eficientă de retail, ce oferă avantaje și beneficii consumatorilor locali, crearea unei baze de date cu producători locali, dar și naționali, care din perspectiva intereselor comune, pot deveni parteneri ai asociației, dezvoltarea unei aplicații on-line accesibilă membrilor și furnizorilor asociației în vederea eficientizării sub toate aspectele comunicării între aceștia, inclusiv transparența prețurilor de achiziție, înființarea unei platforme de depozitare a produselor ce urmează a fi achiziționate în numele membrilor asociației, și distribuția acestora spre parteneri/membri, elaborarea unui “Cod de bune practici” pentru membrii ASOCIAȚIEI MAGAZINELOR DE PROXIMITATE “LA BĂCĂNIE” și atestarea magazinelor partenere conform acestui cod, cu scopul asigurării unui standard ridicat si civilizat de servicii oferite clientilor,  implicarea activă în acțiuni de dezvoltare a comunității locale prin servicii de sprijinire a antreprenorilor și crearea de noi locuri de muncă.

Cu toții trebuie să conștientizăm importanța micilor magazine locale, importanța comercializării și cumpărării produselor locale, precum și contribuția pe care o aducem astfel la bugetul local. De aceea, facem un apel către consumatori și vrem să atragem atenția asupra faptului că pot contribui considerabil la dezvoltarea comunității locale cumpărând din magazinele de cartier partenere La Băcănie. Prin aceasta, banii rămân la Iași și astfel, împreună reușim să dezvoltăm comunitatea locală.

Persoana de contact:  Daniel Mincă

contact@labacanie.com

0737 339 074

share

Comments are closed.

WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
Impact FM Romania