Nu arunca banii pe campanii radio…

Nu arunca banii pe campanii radio…

4
172
0
Tuesday, 30 July 2019
publicmedia

…ineficiente!

În ciuda tuturor schimbărilor din ultimii ani, radioul din FM este încă un mediu rentabil pentru publicitate. Este o modalitate ieftină de a ajunge la clienții dvs. existenți și potențiali.

Atunci când alegeți un plan de publicitate trebuie să aveți în vedere expunerea radioului pe care îl alegeți, numărul de difuzări și CONSECVENȚA. Când vorbim de expunere, nu înseamnă că un radio care emite de la Bucuresți, vă va transmite mesajul pe toată rețeaua, ci doar pe orașele pe care le alegeți. Apoi, când vorbim de expunere, una e să ai frecevențe de ORAȘ și alta e să ai frecvențe de JUDEȚ. Una e să ai o rețea în 3 orașe și alta e să ai o rețea în 3 județe.

Când vine vorba de numărul de difuzări și consecvență există un algoritm științific pentru a determina care este cel mai bun număr de difuzări, în funcție de domeniul de activitate, algoritm pe care IMPACT FM REGIONAL îl folosește și ”la cum am studiat celelalte radio-uri din România, IMPACT FM REGIONAL este singurul care folosește acest algoritm.”

Dorim să ne poziționăm ca un radio care știe ce are de făcut pentru companiile din Regiunea Moldovei și nu numai, pentru că mulți clienți nu cunosc care sunt rezultatele pe care le poate oferi un post de radio și confundă ceea ce ar fi mers oricum și fără radio, cu succesul unei campanii pe radio.

Publicitatea pe IMPACT FM REGIONAL este eficientă ?! Răspuns scurt: DA.

Impact FM Regional urmărește factorul de atenție. Întotdeauna comparăm factorul de atenție de la radio cu câteva secunde petrecute de browserul web mediu pe o singură pagină web. Factorul de atenție este ceea ce urmărim în campanii.

De ce nu aleg clienții decât anumite posturi de radio ?! ”Aruncarea” banilor din bugetele de marketing ale companiilor, fără studii corecte pe campanii, încă se practică în România, iar în Regiunea Moldovei și mai mult. Orice campanie radio pornește de la un public țintă și un domeniu de activitate, ale sale (clientul). Audiența radio-ului este altceva și are o mică legătură cu algoritmul de campanie ce se aplică pe o companie.

Un articol din respect pentru client și bugetele de marketing ale companiilor.

Comments are closed.

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
Impact FM Romania