Nutritia Vegetala este DETOX, Homo Sapiens este “marca” OMNIVORA

Nutritia Vegetala este DETOX, Homo Sapiens este “marca” OMNIVORA

4
624
0
Tuesday, 19 February 2019
publicmedia

Decizia cu privire la tipul de alimentative avut, ar trebui luata nu dupa ceea ce am mostenit, ci dupa constientizarea realitatii existente.

Alimentatia OMNIVORA

Este formata, pe langa carne si peste, si din vegetale, lactate, si oua. Este o nutritive marca majoritara a lui Homo Sapiens. Este o nutritive sanatoasa daca sunt consummate toate acestea cu moderatie, intr-o pondere consumata real zilnic a celor trei principia alimentare astfel

65% Glucide + 30% Lipide + 15% Proteina, in care exista inclus zilnic cruditatile vegetale, legume si fructe, spre a asigura calitatea nutritiei.

Alimentatia OVO-LACTO-VEGETARIANA

Aceasta alimentatie exclude carnea si pestele, formata fiind din Oua, Lactate, si Vegetale. Acest tip de alimentative poate acoperi cu success necestatile nutritionale chiar si ale unui copil in crestere, sau ale unei viitoare mamici, in conditiile in care se acorda atentie la combinatiile realizate zilnic prin mancarurile servite astfel incat sa existe un aport acoperitor si de aminoacizi esentiali. Se recomanda a nu se consuma mai mult de 2, 3 ori pe saptamana Oua, avand o certitudine asupra starii de sanatate a gainilor.

Alimentatia LACTO-VEGETARIANA

Acest tip de nutritive a exclus pe langa Carne, Peste, si Oul, ramanand doar Lactatele, si Vegetalele. Trebuie acordata totusi multa atentie spre a acoperi prin nutritive zilnic tot necesarul de Aminoacizi, Vitamine si Minerale, ceea ce poate duce la o supradimensionare a cantitatilor de lactate consumate zilnic. In acest caz va aparea preocuparea de a cauta sa te indragostesti de lactatele DEGRESATE.

Alimentatia CARNIVORA

Este alcatuita 100% din carne si peste, fara vegetale si cereale. Acest tip de alimentative ingreuneaza foarte mult organismul prin aportul excesiv de grasimi saturate si proteine, determinand astfel o crestere a valorilor de acid uric si colesterol din organism, si a putrefactiei intestinale. Toate acestea conduc negresit la un risc ridicat de imbolnavire a aparatului cardiovascular, a rinichilor, a oaselor prin instalarea osteoporozei, si la nedorita aparitie a cancerului. Eschimosii folosesc o astfel de alimentatie, si media lor de viata este foarte redusa, circa 28 ani.

Alimentatia VEGETARIANA

   In acest caz nutritia este acoperita exclusiv de vegetale, prin legume, fructe, si cereale. In acest caz este nevoie de o foarte mare atentie in alegerile, si combinatiile alimentare facute zilnic, astfel incat sa se asigure intregul necesar de micro si macro nutrienti. Nu este benefica sanatatii aplicareav egetarismului dezechilibrat prin diete restrictitioniste, precum cea Crudifora, in care se consuma numai vegetale crude,si cea Frugivora, in care se consuma numai fructe.

O alimentatie vegetariana controlata calitativ este foarte benefica perioadelor de convalescenta dupa o stare de boala sau in perioadele dedicate detoxifierii corpului, si folosita cu success pentru antiimbatranire.

   ATENTIE !… pe cazul existentei unei alimentatii 100% Vegetariene la copii, si nu numai, trebuie aduse in consum suplimente cu vitamina D, vitamin B12, si Zinc.

Optiunea privind ALIMENTATIA aleasa, are efecte covarsitoare a supracalitatii vietii. STILUL de viata in care nutritia este ponderata spre 100% in produse alimentare de fabrica, rafinate, si orientate catre carne si dulciuri, determina Boli de Inima, Accidente Vasculare Cerebrale, Diabetul, Obezitatea, boala Alzheimer, Osteoporoza, Scaderea Mediei De Viata.

 

 

Comments are closed.

WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
Impact FM Romania